DELL logo

DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats

Data-ark kvalitet:
skapas/standardiseras av Icecat
Produktvisningar:
70992
Info uppdaterad:
08 Mar 2024, 09:07:54
Bullet Points DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats:
  • - Prioriterad tillgång dygnet runt till maskinvaru- och programvarusupport
  • - Support på plats efter fjärrdiagnostik
  • - Internationell support – hjälp som följer med dig
  • - Automatiska varningar för maskinvaru- och programvaruproblem med SupportAssist
Long product name DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats:

Uppgradera från 1 År Collect & Return till 2 År Premium Support

DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats:

Du kan räkna med bemannad och snabb support i realtid dygnet runt. Med Dell Premium Support får du ett meddelande om ett problem upptäcks. Med hjälp av SupportAssist-tekniken kan vårt specialteam av experter identifiera och lösa problem snabbt och se till att du kan komma igång med arbetet igen. Om vi inte kan lösa problemet med hjälp av en fjärrdiagnos så skickar vi en Dell-tekniker eller en del till dig.

Tillgänglighet och villkor för Dell EMC-tjänsterna varierar beroende på region och produkt. Kontakta en säljrepresentant för mer information.

Short summary description DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats:

DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats, 2 År, 24x7x365

Long summary description DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats:

DELL 1 år Hämta/lämna-service – 2 år Premium Support med service på plats. Antal år: 2 År, Tillgänglighet (timmar x dagar): 24x7x365

Specifikationer
Val
Loading...
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.