HP logo

HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer

Data-ark kvalitet:
skapas/standardiseras av Icecat
Produktvisningar:
22618
Info uppdaterad:
01 Nov 2024, 08:39:15
Long product name HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer:

5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer

HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer:

Begränsa avbrotten med HP Premium+ Support, en smart tjänst som varnar för potentiella enhetsproblem med hjälp av prediktiva AI-drivna insikter, automatisering och proaktiv support dygnet runt för snabbast möjliga diagnos och reparation - oavsett var arbetet utförs.[1,2]

Short summary description HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer:

HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer, AI-drivna insikter med reparation på plats, På distans och på plats, Omfattas av garanti, Standardarbetsdagar – 9 timmar, 5 år, Support nästa arbetsdag

Long summary description HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer:

HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer. Typ av support: AI-drivna insikter med reparation på plats, Plats för utförande: På distans och på plats, Garantiskydd: Omfattas av garanti

Reasons to buy
Specifikationer
Val
Distributörer
Loading...
Disclaimer HP 5 års Premium+-tjänstlösning på plats m/telemetri/BDM/RSK/kringutrustning för bärbara datorer U85CKE:
[1] Som standard levererar HP supporttjänster från HP Care Pack i det land där de köptes. För mer information om HP Care Pack-supporttäckning för hårdvaruprodukter på en annan geografisk plats kan ni se Care Pack-villkoren för respektive land och datablad för ert specifika Care Pack. Servicenivåer och svarstider för HP Care Packs kan variera mellan olika geografiska områden. Tjänsten startar vid hårdvarans inköpsdatum. Restriktioner och begränsningar gäller. Mer information finns på www.hp.com/go/cpc. HP-tjänsterna lyder under HPs tillämpliga villkor och bestämmelser för den tjänst som levereras till eller anges för kunden vid tidpunkten för köpet. Kunden kan ha ytterligare lagstadgade rättigheter i enlighet med gällande lokala lagar och dessa rättigheter påverkas inte på något sätt av HPs villkor och bestämmelser för tjänsten eller av den begränsade HP-garanti som gäller för HP-produkten.
[2] Prediktiva insikter är endast tillgängliga med HP Premium+ Support. För utvalda HP Workforce Solutions krävs en HP Insights-agent för Windows, Mac och Android, som kan hämtas på https://admin.hp.com/software. För fullständiga systemkrav och tjänster som kräver agenten, besök https://admin.hp.com/requirements. Agenten samlar in telemetri och analyser kring enheter och applikationer som integreras i Workforce Experience-plattformen och säljs inte som en fristående tjänst. Internetåtkomst med anslutning till Workforce Experience-plattformen krävs. HP följer stränga GDPR-sekretessregler och plattformen är ISO27001, ISO27701, ISO27017 och SOC2 Type2 certifierad för informationssäkerhet.
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.