- Märke : HP
- Product name : 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer
- Produktkod : U80MZE
- Kategori : Garanti & Supportförlängning ✚
- Data-ark kvalitet : skapas/standardiseras av Icecat
- Produktvisningar : 3721
- Info uppdaterad : 07 Oct 2024 22:23:44
- Product Brochure/Datasheet (0.3 MB)
-
Long product name HP 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer
:
4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer
-
HP 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer
:
Kom snabbt tillbaka till arbetet med HP Premium Support, som löser de flesta problem på distans under normala öppettider. Om en fysisk reparation behövs skickas en HP-expert till den anställdes arbetsplats, med snabb lösning.[1]
-
Short summary description HP 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer
:
HP 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer, Reparation på platsen, På platsen, Omfattas av garanti, Standardarbetsdagar – 9 timmar, 4 år, Support nästa arbetsdag
-
Long summary description HP 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer
:
HP 4 års Premium-tjänst på plats m/ADP/BDM för bärbara datorer. Typ av support: Reparation på platsen, Plats för utförande: På platsen, Garantiskydd: Omfattas av garanti
-
Utökad garantiUtöka skyddet på HP-enheter med reparation i upp till 5 år utan extra utgifter.
-
FjärrsupportGarantera att anställda alltid är produktiva med bekväm fjärrsupport som hjälper till att lösa enhetsproblem med 85 % av problem som korrigeras vid första besöket.[1,8]
-
Underhåll enheterFör mer komplexa problem kan du välja mer kostnadseffektiv diagnos och reparation med HP Premium[1].
Leverantörsfunktioner | |
---|---|
Typ av support | Reparation på platsen |
Plats för utförande | På platsen |
Garantiskydd | Omfattas av garanti |
Täckningsområde | Standardarbetsdagar – 9 timmar |
Varaktighet | 4 år |
Leverantörsfunktioner | |
---|---|
Svarstid | Support nästa arbetsdag |
Servicemetod | Reparation på platsen |
Alternativ för ytterligare support | Skydd mot oavsiktliga skador; Behållna defekta medier |
Typ av vårdpaket | Elektroniska |
Typ av garanti | S |
Land | Distributör |
---|---|
|
2 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
2 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
|
1 distributor(s) |
[1] HP Premium Support är tillgänglig vid tidpunkten för enhetens köp. Servicenivåer och svarstider för HP Care Packs kan variera beroende på din geografiska plats. Tjänsten startar på inköpsdatumet för maskinvaran. Restriktioner och begränsningar gäller. För mer information, besök www.hp.com/go/cpc. HP-tjänster styrs av tillämpliga HP-villkor för tjänster som tillhandahålls eller anges till kunden vid inköpstillfället. Kunden kan ha ytterligare lagstadgade rättigheter enligt gällande lokala lagar, och sådana rättigheter påverkas inte på något sätt av HPs villkor och bestämmelser för service eller HPs begränsade garanti som medföljer HP-produkten.
[8] Baserat på HPs globala kundsupportdata från 2022/01–2022/10.